معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران : مهارت‌آموزی مهم‌ترین  ظرفیت کانون‌های فرهنگی تربیتی است

تهران(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران مهارت‌آموزی را مهم‌ترین ظرفیت کانون‌های فرهنگی تربیتی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۰۱۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران : مهارت‌آموزی مهم‌ترین  ظرفیت کانون‌های فرهنگی تربیتی است

عبدالرسول کریمی امروز شنبه ۵ اسفند در جشن سالروز کانون‌های فرهنگی - تربیتی که در کانون شهید مفتح تهران برگزار شد اظهار کرد: شهر تهران با داشتن ۲۲ کانون فرهنگی تربیتی پتانسیل بالایی برای اهداف تربیتی دارد.

وی در توضیح اهداف و ظرفیت‌های کانون های فرهنگی - تربیتی گفت: باید بتوانیم استعدادهای دانش‌آموزان را در کانون‌ها شناسایی کنیم و از قوه به فعل برسانیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به مهارت‌آموزی به عنوان هدف دیگر کانون‌های فرهنگی - تربیتی بیان کرد: مهارت‌آموزی و مهارت‌آفرینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است یکی دیگر از ظرفیت‌های کانون‌ها است. در واقع مهارت‌آموزی مهم‌ترین برنامه ای است که در کانون‌های فرهنگی تربیتی پیگیری می‌شود.

وی افزود: بهبود روابط فردی و اجتماعی و فرصت شاد زیستن برای دانش‌آموزان فرصتی است که در کانون‌ها ایجاد می‌شود. همه این‌ها در مجموع در دانش‌آموز ما خودباوری و اعتماد به نفس ایجاد می‌کند و هم باعث تقویت تولید ملی در جهت اقتصاد مقاومتی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار