سمنانی‌ها در محکومیت حوادث اخیر خیابان پاسداران طومار امضا کردند

جمعی از مردم متدین و نمازگزار سمنانی با امضای طومار محکومیت اغتشاشات خیابان پاسداران تهران، خواستار مجازات عاملان و همچنین ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان شدند.

کد مطلب: ۸۰۱۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سمنانی‌ها در محکومیت حوادث اخیر خیابان پاسداران طومار امضا کردند

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، جمعی از مردم سمنان پس از نخستین نماز جمعه اسفندماه ۹۶ با امضای طوماری خواستار برخورد با عاملان اغتشاشات خیابان پاسداران شدند که به شهادت سه نفر از مأموران انتظامی منجر شد.

متن این طومار خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه به شرح ذیل است:

با سلام و عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه به اطلاع می‌رساند حوادث تلخ و اندوه‌بار اخیر در خیابان گلستان هفتم در منطقه پاسداران تهران در شب شهادت بی‌بی دوعالم حضرت زهرا(س) که با اقدام داعشی وار گروهی صوفی نما که با اتوبوس به پرسنل خدوم نیروی انتظامی به‌عنوان حافظان امنیت و نظم عمومی و بسیجیان سلحشور حاضر در صحنه حمله‌ور شده و تعدادی از آنان را به شهادت رسانده و یا مجروح نموده، موجی از تأثر و اندوه عمیق را در دل‌های مردم و مؤمنان پدید آورد و موجب جریحه‌دار شدن قلب میلیون‌ها ایرانی گردید.

این واقعه تأسف‌بار این سؤال را در اذهان می‌آورد که چگونه افرادی که خود را صوفی و تارک‌دنیا می‌دانند این‌چنین فجایع و اقدامات کننده مشمئز و اندوه‌باری را مرتکب می‌شوند.

ما مردم متدین، انقلابی و شهیدپرور سمنان، ضمن عرض تسلیت شهادت این عزیزان به محضر مقام معظم رهبری و تمامی پرسنل نیروی انتظامی و بسیجیان و خانواده‌های داغدار آنان، از آن مقام محترم خواستاریم، در اسرع وقت ضمن محاکمه عاملان و مسببان این واقعه تروریستی و اندوه‌بار و در نظر گرفتن اشد مجازات برای آنان با فعالیت‌های غیرقانونی‌شان که منجر به ترویج این آموزه‌های خشونت‌بار در جامعه اسلامی گردیده برخورد قاطع صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار