تلاش برای هم افزایی در جهت ارتقاء تعلیم و تربیت خراسان رضوی

مشهد (پانا): مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در اولین جلسه کاری بر ضرورت هم افزایی در جهت ارتقا سطح تعلیم و تربیت استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۱۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای هم افزایی در جهت ارتقاء تعلیم و تربیت خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، اولین جلسه کاری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با جمعی از معاونین، مسئولین و روسای ادارات آموزش و پرورش برگزار شد.

خدابنده عنوان کرد: تا امروز برنامه های خوبی بدون حاشیه در سطح استان برگزلر شده است و آموزش و پرورش در کشور از جایگاه مطلوبی برخوردار است و این مهم بدون همدلی و همراهی همکارانمان در سطح استان میسر نبود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی در جهت ارتقا سطح تعلیم و تربیت استان افزود: متاسفانه امروز مشکلاتی بر نظام آموزش و پرورش حاکم است و خراسان رضوی نیز علی رغم وضعیت مطلوب در بسیاری از شاخص ها از این مشکلات مستثنا نیست که همه باید تلاش کنیم بر این مشکلات فائق آییم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد: تحول در آموزش و پرورش مسیر دشواری است که با تحول در فرد فرد افراد دخیل در فرآیند تعلیم و تربیت آغاز می گردد و لذا با استمداد از حضرت علی بن موسی الرضا (ع)تلاش خواهیم کرد برنامه های عملیاتی تدوین شده را در سطح استان پیگیری کنیم و در جهت ارتقا آموزش و پرورش استان گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار