مدیر طرح وقف کتاب در گردش خبر داد:

اجرای طرح وقف کتاب در گردش برای اولین بار در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- مدیر و مجری طرح وقف کتاب در گردش با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در خراسان جنوبی برگزار می شود ، گفت: این طرح با مشارکت حوزه علمیه رضویه در حال اجراست.

کد مطلب: ۸۰۰۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح وقف کتاب در گردش برای اولین بار در خراسان جنوبی

حجت الاسلام سید محمود حسینی استاد حوزه و دانشگاه و مجری طرح وقف کتاب در گردش در گفت وگو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی گفت:طرح وقف کتاب در گردش برای اولین بار در خراسان جنوبی و با همکاری اعضای حوزه علمیه رضویه بیرجند برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی گفت:در این طرح مردم میتوانند با پرداخت مبلغ 30هزار ریال(سه هزار تومان)، یک جلد کتاب را که ارزش واقعی آن به مراتب بیشتر از این مبلغ است، تهیه نمایند و براین اساس پس از دو هفته این کتاب ها را به فرد دیگری واگذار کنند تا بیشتر افراد این کتاب ها را مطالعه کنند.

مجری طرح وقف کتاب در گردش گفت:مبالغ جمع آوری شده مردم، برای خرید کتاب های جدید و متنوع دیگری صرف خواهد شد .

وی افزود: ایستگاه این طرح در روز شهادت حضرت زهرا(س) در مراسم تشییع شهدای گمنام در بیرجند برای استفاده عموم مردم برپا شد که در این ایستگاه بیش از 200 جلد کتاب از دو عنوان توزیع شد.

حجت الاسلام حسینی گفت:اگر افراد تمایلی به نگهداری کتاب ها نداشته باشند میتوانند آنها را به حوزه علمیه رضویه بیرجند مرجوع کنند.

وی در خصوص طریقه اعطای کمک های مردمی برای توسعه این طرح گفت:افرادی که تمایل به کمک برای توسعه این طرح دارند ، میتوانند از طریق شماره حساب1578800127306، اقدام به واریز مبالغ خود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار