مدیرکل فرهنگی - هنری آموزش‌ و پرورش: کانون‌های فرهنگی تربیتی سرمایه‌دارترین بخش آموزش‌وپرورش هستند

روزشمار هفته کانون‌های فرهنگی تربیتی اعلام شد

تهران (پانا) –- مدیرکل فرهنگی - هنری، اردوها و فضاهای آموزشی آموزش‌ و پرورش ضمن اعلام روزشمار هفته بزرگداشت کانون‌های فرهنگی تربیتی بر اهمیت فعالیت این نهاد در حوزه فرهنگی و پرورشی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۰۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل فرهنگی - هنری آموزش‌ و پرورش: کانون‌های فرهنگی تربیتی سرمایه‌دارترین بخش آموزش‌وپرورش هستند

علی رمضانی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به آغاز هفته کانون‎‌های فرهنگی تربیتی از امروز دوشنبه 30 بهمن اظهار کرد: از 30 بهمن تا 6 اسفند ماه در تقویم آموزش وپرورش کشور هفته کانون‌های فرهنگی تربیتی نامگذاری شد که در این هفته به منظور تاکید بر اهمیت فعالیت کانون‌ها در حوزه فعالیت‌های پرورشی و فوق برنامه آموزش‌وپرورش روزشمار این ایام تهیه شده است.

وی افزود: بر این اساس روز دوشنبه 30 بهمن «کانون، نشاط، امید و جامعه اخلاقی»؛ سه‌شنبه اول اسفند «کانون، رویش جوانان ولایی و پویش مدیران فردا»؛ چهارشنبه 2 اسفند «کانون، تولید فکر و اندیشه، مهارت آموزی و اشتغالزایی »؛ پنج‌شنبه 3 اسفند «کانون، دوستی با طبیعت، پاسداشت محیط زیست»؛ جمعه 4 اسفند «کانون، دوستداران اهل بیت، آیین‌های مذهبی»؛ شنبه 5 اسفند «کانون، آیین‌های ملی، سبک زندگی ایرانی اسلامی» و یک‌شنبه 6 اسفند «کانون، مشارکت اجتماعی، جهش قانون‌مداری» نامگذاری شده است.

مدیرکل فرهنگی - هنری،‌ اردوها و فضاهای آموزشی آموزش‌ و پرورش آموزش و پرورش در ذکر اهمیت کار این نهاد فرهنگی گفت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به کانون‌ها در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی شده است و اگر ظرفیت‌های این نهاد شناسایی و از آنها استفاده مفید و موثر شود، کانون های فرهنگی تربیتی سرمایه‌دارترین بخش آموزش و پرورش هستند.

وی ادامه داد: مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی نقش موثر و مفیدی در اصلاح برنامه‌ها و فعالیت‌های این کانون‌ها دارند و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا مسیر فعالیت‌ها و برنامه کانون‌های فرهنگی تربیتی در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی قرار گیرد.

رمضانی درخصوص همکاری سازمان دانش‌آموزی با کانون‌ها گفت: باید اجازه داده شود تا سازمان دانش‌آموزی هر استان بتواند با استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی تربیتی فعالیت فرهنگی و تشکیلاتی انجام دهد.

به گفته مدیرکل فرهنگی - هنری، اردوها و فضاهای آموزشی آموزش‌وپرورش در هفته کانون‌های فرهنگی تربیتی برنامه‌های ویژه‌ای در کانون‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار