فرماندار دهلران:

معلمان به عنوان معماران تعلیم و تربیت، در تحقق اهداف شعار سال نقش كلیدی دارند

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان دهلران گفت: معلمان به عنوان معماران تعلیم و تربیت، در تحقق اهداف شعار سال نقش كلیدی دارند.

کد مطلب: ۷۶۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علیزاده فرماندار دهلران، در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال۹۲ كه در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزارشد، با بیان موفقیت های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در انجام برنامه های نوروزی و تنظیم برنامه امتحانی، برلزوم تصمیم گیری در زمینه مسائل اساسی آموزش و پرورش در جلسات تأكید کرد.

وی با اشاره به سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی گفت: با همراهی سایر دستگاه های دولتی و استفاده از نقطه نظرات سازنده اعضای محترم شورا، در جهت تحقق اهداف شعار سال وتحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری اقدام خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان با بیان موفقیت های مدیریت آموزش وپرورش شهرستان در انجام برنامه های نوروزی وتنظیم برنامه امتحانی، برلزوم تصمیم گیری در زمینه مسائل اساسی آموزش وپرورش در جلسات تأكید داشت وافزود:بایدمسائل اساسی آموزش وپرورش در دستور كار این شورا قرار گیرد، و در این جهت برنامه ریزی لازم به عمل آید.

علیزاده در خصوص نامگذاری سال وحماسه سیاسی تصریح کرد: نقش معلمان، دانش آموزان و خانواده ها در تحقق اهداف این شعار بحق ، مؤثر خواهد بود و آموزش و پرورش از محورهای اساسی در تحقق اهداف این شعار و كلام رهبری است.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم واینكه معلمان معماران تعلیم وتربیت هستند وشایسته تقدیرند ، برفراگیری این مراسم در همه ادارات ونهاد های دولتی ،مشاركت مردم در تجلیل از مقام معلم،حضور دانش آموزان در برنامه های تجلیل و معرفی معلمان نمونه در سطح شهرستان واستان تأكید کرد.

وی در ادامه صحبت های خود به موضوع امتحانات پرداخت و بر فراهم کردن امكانات لازم برای برگزاری مطلوب این امتحانات تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار