امام جمعه اردبیل:

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی امروز حماسه‌آفرینی واقعی بود

اردبیل (پانا) - امام جمعه اردبیل گفت:‌ حضور میلیونی مردم در راهپیمایی امروز حماسه‌آفرینی واقعی بود.

کد مطلب: ۷۱۲۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد

آیت‌الله سیدحسن عاملی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل اظهار داشت: ملت ایران امروز با حضور میلیونی خود در حماسه عظیم ملی 22 بهمن‌ماه برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زده و حماسه‌آفرینی کردند .

وی بیان کرد: این حماسه عظیم و حضور میلیونی ملت در صحنه دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب که بیانگر پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه از انقلاب و کشور در برابر توطئه‌های و فتنه‌های دشمنان است، در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار خواهد شد .

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ایجاد خدشه و تزلزل در مسیر انقلاب اسلامی گفت: دشمنان از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز هیچ گاه از دشمنی با ملت بزرگ ایران دست نکشیدند و همواره با توطئه و فتنه‌ای جدید تلاش کردند تا بر علیه ملت اقدام کنند .

عاملی با اشاره به صلابت و بصیرت ملت ایران تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از تمامی فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام و ملت بصیرت و هوشیاری لازم را داشته و تا به امروز اجازه نداده‌اند که دشمنان در مسیر دستیابی به اهداف خود کوچکترین توفیقی داشته باشد .

امام جمعه اردبیل افزود: امروز مردم با حضور خود در خیابان‌ها به تمامی دشمنان و بدخواهان نظام نشان دادند که اجازه دخالت و تصمیم‌گیری به بیگانگان را در امور کشور نمی‌دهند و تا همیشه پشتیبان این نظام و انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های آن خواهند ماند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار