معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش

ششمین گردهمایی نمایندگان شورای عالی آموزش و پرورش در استان‌ها برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از برگزاری ششمین گردهمایی نمایندگان شورای عالی آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش و دبیرکل شورای عالی 24 و 25 بهمن ماه 96 در تهران خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۱۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، مجید رعنایی گفت: مهم‌ترین هدف این نشست تبیین و توجیه نقش نظارتی و مدیریتی نمایندگان شورای عالی در استان‌ها و ایجاد زمینه برای تبادل تجربیات و ارائه ابتکارات است.
وی با اشاره به دیگر اهداف این نشست افزود: تبیین سیاست‌ها و برنامه‌ها، تقویت نظارت، گسترش فرهنگ تحول‌خواهی و تحول آفرینی و شناسایی خلاء ها و نیازهای قانونی در مسیر اجرای بهینه مصوبات شورای عالی آموزش‌ و پرورش از اهداف برگزاری این نشست است.
وی خاطرنشان کرد: طی دو روز برگزاری این نشست، دو میزگرد «تبیین اسناد تحولی» و «تبیین مصوبات و چالش های اجرای آنها» با حضور مسئولان و صاحب‌نظران برگزار می‌شود.
رعنایی با اشاره به وظایف نمایندگان شورای عالی در استانها اظهار کرد: نقش‌های مشورتی، فرهنگ‌سازی، تبیینی و توجیهی، نظارتی و مدیریتی از مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های نمایندگان شورای عالی در استان‌هاست.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان در این نشست، مسائل و مقوله‌هایی چون آسیب‌شناسی مصوبات شورای عالی، تقویت روحیه قانون‌مداری و قانون گرایی را بررسی می‌کنند.
معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درخصوص شیوه عمل نمایندگان شورای عالی در استان‌ها گفت: نمایندگان در انجام بهینه فعالیت‌ها و مسئولیت‌های خود از ساختار ماتریسی که نوعی از ساختارهای مدیریتی است، استفاده می کنند و به عنوان یک مدیر در انجام پروژه‌ها و طرح‌های مورد نظر شورا از دیگر افرادی که در سطح اداره کل و منطقه در بخش‌های مختلف مسئولیت دارند بهره می‌برند.
یادآور می شود این نشست در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تاریخ 25/11/96 لغایت 25/11/96 در باشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار