معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری قم: استان قم باید به منطقه گردشگری تبدیل شود

قم (پانا) - معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم گفت: استان قم با توان‌های بالایی که دارد باید از معبر به منطقه گردشگری تبدیل شود.

کد مطلب: ۷۱۱۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

مهرداد غضنفری، معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم در آیین افتتاحیه پروژه های گردشگری استان قم در دهه فجر گفت: باید برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنیم چرا که اگر با یک سرمایه‌گذار توانا خوب برخورد کنیم یعنی حمایت‌های لازم انجام شود به دنبال خود سرمایه‌گذاران دیگری نیز خواهد آورد.

او با تاکید برلزوم تسریع در روند صدور مجوز فعالیت های اقتصادی گفت : با ایجاد پنجره واحد روند صدور مجوزها تصریح خواهد یافت و به تمام نیازهای سرمایه‌گذاران برای اینکه در سرمایه‌گذاری خود موفق باشند پاسخ مثبت خواهیم داد و از هیچ کمک دریغ نمی‌کنیم.

غضنفری راه اندازی مرکز گردشگری سلامت را برای استان مثبت ارزیابی کرد وبیان داشت : موضوع سلامت مسئله‌ای نیست که بتوان روی آن ارزش‌گذاری کرد و هر آنچه با جدیت به آن پرداخته شود باز نیز کم است و جای کار فراوانی دارد.

او تصریح کرد: اگر بدانیم روی پروژه‌ای پژوهشی علمی انجام‌شده است تا به نتیجه برسد آن را به بهترین شکل ممکن حمایت کرده و حتی اگر به سرمایه‌گذار و مسئول دیگری نیازمند باشد به نیازشان پاسخ‌خواهیم داد.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم افزود: یک مجموعه اقتصادی باید مدیریتی دانش‌محور داشته باشد تا به رشد و ترقی موردنظر دست پیدا کند و بتواند در استان جایگاهی خوب و شایسته به دست آورد.

غضنفری اظهار داشت: مطمئن هستیم استان قم با کمک خداوند و قابلیت‌های مهم و فراوانی که دارد به‌زودی از وضع موجود گردشگری بیرون خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار