رییس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی :

نخستین محموله هدایای اعضاومربیان سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد

رییس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی خبر داد: نخستین محموله هدایای اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی توسط یک دستگاه کامیونت به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

کد مطلب: ۷۱۱۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا بااطمینان در گفت و گو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، با تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با بازماندگان این واقع تلخ، از جمع آوری کمک‌های دانش آموزی به زلزله‌ زدگان غرب کشور در کلیه سازمان دانش آموزی های شهرستان و مناطق استان خبر داد و اظهار داشت: سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی بر اساس فهرست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، کمک‌های مردمی را جمع آوری و درقالب یک خاور به این استان ارسال کرد.

وی با اشاره به اعزام نخستین کاروان کمک های دانش آموزان و فرهنگیان استان خراسان جنوبی به مناطق زلزله زده افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان سراسر کشور به خصوص اعضا و مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی، همگی متاثر از این فاجعه دردناک و آماده کمک به همسالان و مردم زلزله زده استان کرمانشاه بودند، از این رو سازمان دانش آموزی استان با کمک و همراهی اعضاء و مربیان پیشتاز جوان سازمان دانش آموزی استان، اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و اهداء آن در مناطق زلزله زده کرمانشاه کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این محموله بخشی از کمک های اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی و فرهنگیان خراسان جنوبی در قالب طرح امواج مهربانی به زلزله زدگان غرب کشور است که شامل 81دستگاه وسایل گرمایشی ، حدود145تخته پتو و 10کارتون لوازم التحریر،5کارتون ملزومات بهداشتی و25عددپتوی مسافرتی از اقلام این کمک هاست که به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال به مناطق زلزله زده ی کرمانشاه ارسال گردیده است .

بااطمینان با بیان اینکه جمع آوری کمک ها در قالب طرح " امواج مهربانی " ، انجام گرفت، بیان کرد: کلیه هدایای جمع آوری شده به فرهنگیان زلزله زده ی این استان و همچنین مناطق روستایی اهدا می شود.

زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند و خسارت جانی و مالی سنگینی به بار آورد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار