دیدار استاندار زنجان و جمعی از مسئولان با خانواده شهید

زنجان (پانا) - استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان استان با خانواده شهید عبدالحسین جلیل‌خانی دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۷۱۰۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد

اسدالله درویش امیری استاندار زنجان، فرماندار، علی کاظمی مدیرکل بنیاد استان و جمعی از مدیران سایر دستگاه‌ها در منزل شهید عبدالحسین جلیل‌خانی یکی از شهدای دوران انقلاب استان زنجان حضور یافته و با خانواده وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار استاندار با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از آنها به عنوان ارزش‌های نظام و انقلاب یاد کرده و گفت: خون پربرکت شهدا انقلاب را 40 ساله کرده است و امروز به شکرانه وجود پربرکت شهدا و امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری ایام فرخنده‌ای را پشت سر می‌گذاریم.

در ادامه مدیرکل بنیاد استان زنجان نیز با اشاره به اینکه استان زنجان 29 شهید انقلابی دارد که شهید جلیل‌خانی نیز در میان این باغ گل افتخاری برای استان محسوب می‌شود، افزود: کتابی با عنوان "نشانی از عرشیان" در باب گذری بر زندگینامه شهدای دوران انقلاب استان زنجان به چاپ رسیده است تا گوشه‌ای از جوانمردی این شهدا را به مخاطبان انتقال دهد.

علی کاظمی با بیان اینکه سربلندیم که فرصت دیدار با خانواده‌های انسان‌های وارسته‌ای چون شهدا شامل حالمان می‌شود، گفت: دیدار با خانواده شهدا در ترویج فرهنگی غنی ایثار و شهادت تاثیر به سزایی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار