مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

حراست مأمن همه افراد با هر قومیت و مذهب و گرایشی است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان حراست را مأمن همه افراد با هر قومیت و مذهب و گرایشی خواند.

کد مطلب: ۷۱۰۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، علیرضا نخعی در گردهمایی مسئولان حراست قطب مرکز و شمال استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حراست مأمن و چشم و گوش مدیر دستگاه است. باید سعی و تلاش همگان بر این باشد که به دنبال وصل باشیم و نه فصل؛ به دنبال یارگیری برای نظام و سرزمین‌مان باشیم و در این راه از هیچ کوشش هوشمندانه‌ای دریغ نکنیم.
وی تغییر رویه در رفتار افرادی که به نوعی مشکلات رفتاری دارند به رفتار هدایت شده و مثبت را مهمترین اولویت حراست عنوان کرد و افزود: حفظ سلامت رفتاری و روانی افراد بسیار مهم و حیاتی است.
نخعی جنس رفتار حراست را از جنس نرمی دانست و بیان کرد: با ملایمت و خوشرفتاری به دنبال اصلاح افراد باشیم و حفظ آرامش جامعه را یک اصل بنیادین قلمداد کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان علت بسیاری از مشکلات جامعه را برخوردها و رفتارهای نابرابر و نامتعادل دانست و خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی حراست از بدو تأسیس تا کنون اصلاح و آرامش افراد بوده است.
وی افزایش اعتماد و اعتمادسازی را یکی از وجوه مثبت حراست و از ضروریات این حوزه عنوان کرد و ادامه داد: اخلاق‌مداری و پرهیز از رفتارهای احساسی، یقینا جذب افراد به سیستم و نظام را دربردارد.
نخعی گفت: فضا را به گونه‌ای مهیا کنیم که همه خود را مسئول و حافظ نظام و شهروند مثبت و موثر بدانند و در رفتارهای خود سنجیده عمل کنند.
وی افزود: رعایت مشترکات مذهبی و سرمایه‌گذاری وحدت آفرین، آینده ایران اسلامی را تضمین خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار