رشد یک و نیم برابری اعتبارات آب و فاضلاب روستایی ارومیه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: رشد اعتبارات آب و فاضلاب روستایی استان، امسال نسبت به سال گذشته یک و نیم برابر شده است.

کد مطلب: ۷۱۰۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، محمدی اقدم، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در آئین نمادین بهره برداری از 17 روستای آذربایجان غربی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی که با حضور استاندار آذربایجان غربی در روستای برده زی از توابع بخش صومای برادوست ارومیه افتتاح شد گفت: آب شرب تمامی روستاهای استان از سفره های زیرزمینی تهیه می شود.

وی افزود: به ازای هر مشترک ما نیم متر مربع کمبود مخزن داریم، قیمت تمام شده آب شرب روستایی برای شرکت 670 تومان و قیمت وصولی از مردم 35 تومان به ازای هر متر مکعب است.

محمدی اقدم در ادامه با اشاره به این که 999 سامانه کلرزنی در روستاهای استان جهت تصویه آب آشامیدنی ایجاد شده است تصریح کرد: مطلوب آب آشامیدنی با این سامانه به 98 درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی بیان کرد: شاخص بهره مندی روستاییان آذربایجان غربی از آب سالم 75 درصد است.

وی اظهار کرد: 15.6 درصد روستاهای استان تحت پوشش شرکت نیست که در آینده ای نزدیک با تخصیص بودجه تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

محمدی اقدم در اشاره به رشد اعتبارات امسال عنوان کرد: رشد اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته یک و نیم برابر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار