بمناسبت دهه مبارک فجر در استان اردبیل روی داد:

بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه شهید قاضی آبی بیگلو شهرستان نمین

اردبیل (پانا) - مدرسه مقاوم سازی شده شهید قاضی آبی بیگلو شهرستان نمین با زیربنای 500 مترمربع در قالب 6 کلاس درسی با هزینه بالغ بر 450 میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۷۱۰۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

در این آیین مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه بالا بودن میزان استفاده از مشارکت عمومی مشخصه بارز پویایی یک مجموعه است ، آموزش و پرورش را نهاد عمومی معرفی نموده که با توجه به اهمیت و قداست آن بایستی مورد توجه همگانی قرار گیرد .

احمد ناصری با تجلیل از فعال بودن شورای آموزش و پرورش منطقه ، نقش این شورا را در پیشرفت اهداف عالی دستگاه تعلیم و تربیت بسیار مؤثر خوانده و گفت: شورای آموزش و پرورش می تواند در بازکردن گره ها و مشکلات بازوی مطمئن و توانمندی برای دست اندرکاران آموزش و پرورش باشد .

وی در ادامه سخنان خویش افزود : اجرای طرح ابتکاری اداره یک روزه ادارات شهرستان نمین توسط شورای دانش آموزی ایده بسیار مبارک و ارزشمند بوده که مصمم به تعمیم آن به سطح استان می باشیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان خواستار بازتاب رسانه ای این اقدام ابتکاری شده که میتواند الگوی مناسبی در جهت تقویت حس مسئولیت پذیری و تمرین مدیریتی برای دانش آموزان باشد .

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز با تشریح عملکرد این اداره کل در زمینه تأمین فضاهای استاندارد و مطلوب از عزم نوسازی مدارس جهت حذف بافت های قدیمی مدارس خبر داد .

دولت لطفی هزینه تمام شده مقاوم سازی شده مدرسه شهید قاضی آبی بیگلو را 450 میلیون تومان عنوان نموده که از لحاظ زلزله و سایر مسائل ایمنی این ساختمان مقاوم سازی شده است .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز ضمن خیرمقدم گویی ، افتتاح این ساختمان را پس از 5 سال وقفه یکی از آرزوهای دیرینه معلمان ، اولیا و دانش آموزان بیان کرده که حقیقتاً شیرینی آن در این ایام مبارک بسیار لذت بخش است .

انوش جعفری خانقاه افزود : در طول ایام مبارک دهه فجر 22 برنامه اساسی در سطح مدارس شهرستان اجرا خواهد شد که عمده اهداف آن تبیین اهداف ، روش و سیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است .

وی افتتاح مدرسه خیرساز امام علی (ع) ، راه اندازی مرکز آموزشی مشکلات ویژه یادگیری و اختلالات دانش آموزی و کلنگ زنی احداث مدرسه خیری حسینیه الزهرا را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش شهرستان در طول دهه مبارک فجر برشمرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار