در دومین روز از سفر استانی

با حضور بطحایی 37 مدرسه بنیاد برکت در سیستان‌ و‌ بلوچستان کلنگ‌زنی شد

چابهار (پانا) - 226 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 386 میلیارد ریال در قالب 37 مدرسه توسط بنیاد برکت در سیستان‌ و‌ بلوچستان با حضور وزیر آموزش‌ و‌ پرورش کلنگ‌زنی شد.

کد مطلب: ۷۱۰۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

این مدارس تحت 32 پروژه و بالغ بر 196 کلاس درس با اعتباری با مبلغ 236 میلیارد ریال ساخته خواهد شد. در مراسم کلنگ‌زنی این مدرسه‌ها، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش‌و‌پرورش و محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام حضور داشتند. همچنین مراسم گلنگ زنی هنرستان‌های این منطقه نیز با 30 کلاس درس و اعتبار 150 میلیارد ریال همزمان انجام شد.

پیش از این مراسم کلنگ‌زنی، وزیر آموزش و پرورش در دیداری صمیمانه با دانش‌آموزان مجتمع آموزشی و پرورشی شهید حسین ریگی در روستای کمب چابهار شرکت کرده کرده بود.

وزیر آموزش و وپرورش از صبح روز گذشته با ورود به کنارک، سفر دو روزه استانی خود به سیستان و بلوچستان را آغاز کرده است. او برای افتتاح چندین پروژه عمرانی و آموزشی به این استان سفر کرده است.

وی در کنارک و چابهار 96 پروژه مدرسه سازی در قالب 260 کلاس درس را افتتاح کرد. بطحایی همچنین در جمع فرهنگیان کنارک، چابهار و دشتیاری از سه برنامه اساسی آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد و گفت: اولین برنامه ارتقای شایستگی مدیران مدرسه است. مدیر مدرسه‌ای که حرفه ای و متخصص نباشد، اتفاق جدیدی در تعلیم و تربیت رخ نخواهد داد. برنامه دوم تمرکز زدایی در سیستم آموزشی است.‌ متاسفانه امروز دست و پای مدیران مدرسه برای خلاقیت و نوآوری بسته است تا تمرکز موجود کم نشود و اختیارات مدیر در مدرسه افزایش نیابد، مشکلات ما کاهش پیدا نخواهد کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار