قهرمانان کونگ فو کار شهرقدسی تجلیل شدند

شهرقدس (پانا) - رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرستان قدس از تجلیل قهرمانان کونگ فو کار این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۹۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران، حسن چیوایی در مراسم تجلیل از قهرمانان کونگ فو کار شهرقدسی که با حضور رییس شورای اسلامی شهرقدس ، و اعضا شورای شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد، از درخشش ورزشکاران شهرقدسی در عرصه های بین المللی ابراز خرسندی کرد و گفت: کوچکترین قدردانی از این قشر، تجلیل از ورزشکاران این شهر می باشد .

وی افزود : اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری که همواره حامی ورزش شهر بوده و مصوبه های بسیار خوبی در این راستا داشته و تمام تلاش خود را برای افزایش سرانه با ساخت سالن های ورزشی خواهند کرد .

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس اظهار داشت: شهرقدس در نیروی انسانی ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی دارد و نیم نگاهی به جوانان ورزشکار قدس موجب کشف قهرمانان بسیاری خواهد شد چنان که اکنون هم قهرمانان زیادی در رشته های مختلف را دارا هستیم .

وی اظهار داشت: از پدر و مادر این ورزشکاران هم تشکر می نمایم که با هدایت و تربیت صحیح و درست این فرزندان در کنار تحصیلات آنها را در این مسیر قرار دادند .

گفتنی است در این مراسم از مژگان کریمی زند ، زینب رضازاده و سمیرا میرزایی که مدال طلا و لیلا بخشی که مدال نقره مسابقات اوراسیا گرجستان را کسب کردند و هادی سرخوش در رشته کونگ فو با اهدای لوح و هدایا تقدیر بعمل آمد .

/خبر نگار:علیرضا سرتیپی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار