مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان

عده‌ای فضاسازی کردند که موضوع اختلاس بانک سرمایه به صندوق ذخیره نسبت داده شود

تهران (پانا) - مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد که وضعیت صندوق اکنون به لحاظ اقتصادی و درآمدزایی بسیار مناسب و قابل قبول است.

کد مطلب: ۷۰۹۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران، مهدی نیکدل اظهار کرد: در موضوع بانک سرمایه، عده‌ای به شکل هدفدار، سیاه‌نمایی‌هایی را دامن زدند تا این اتفاق را به دولت روحانی نسبت دهند و بخش بزرگی از خلاف‌های قانونی را که قبل از سال ۹۲ صورت پذیرفته پنهان کنند و در مرحله بعد هم به نحوی فضاسازی کردند که موضوع اختلاس در بانک سرمایه به صندوق ذخیره نسبت داده شود و به پیشینه شرایط سهامداری و تخلفی که در این خصوص در بانک سرمایه صورت گرفته هیچ اشاره‌ای نکردند.
وی افزود: با تلاش‌هایی که صورت پذیرفته وضعیت صندوق اکنون به لحاظ اقتصادی و درآمدزایی بسیار مناسب و قابل قبول است و در مهرماه امسال به همکاران بازنشسته‌ای که از صندوق خارج شدند حدود ۱۲۱ میلیارد تومان پرداختی داشتیم.
باقری بر مشارکت حداکثری فرهنگیان در انتخابات هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد
عباسعلی باقری،‌ مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران نیز اظهار کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری عنوان کرده‌اند این انقلاب بی‌نام امام خمینی (ره) در دنیا شناخته شده نیست. امام راحل با ساده‌زیستی خود و نفوذ معنوی در جهان تاثیر گذاشت و حرکت بزرگی را بنیان نهاد.
باقری یکی از ویژگی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را توجه به خدا و تلاش در جهت کسب رضایت حق تعالی عنوان کرد و ادامه داد: امام با توکل بر خدا، تصمیمات سخت و مهمی می‌گرفت زیرا فقط خدا را در همه افعال خود مد نظر داشت.
وی بر تلاش خالصانه و کسب رضایت خداوند در همه امور تاکید کرد و گفت: اگر بخواهیم شرمنده خون شهدا نشویم و رضایت خدا را کسب کنیم باید در راه خدمت به بندگان خدا قدم برداریم.
مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به آغاز ثبت‌نام فرهنگیان در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان بر اطلاع‌رسانی و مشارکت حداکثری فرهنگیان شهر تهران در فرایند ثبت‌نام تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار