مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

رونمایی از 260 عنوان کتاب جدید التالیف انتشارات مدرسه برای فرهنگیان و دانش آموزان

تبریز (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: دوازدهمین نمایشگاه متمرکز کتاب استانی با همکاری انتشارات مدرسه از تاریخ 15 بهمن لغایت3 اسفند به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با رونمایی از 260 عنوان کتاب جدیدالتالیف در تبریز برگزار می شود.

کد مطلب: ۷۰۹۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی گفت: دوازدهمین نمایشگاه متمرکز کتاب استانی با همکاری انتشارات مدرسه از تاریخ 15بهمن لغایت 3 اسفند درسالن ورزشی کوثر دانشگاه فرهنگیان فاطمه الزهراواقع در خیابان قطران جنوبی به مناسبت دهه مبارکه فجر با دو هزار عنوان کتاب و 260 عنوان کتاب جدیدالتالیف برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: 65 درصد از کتاب های موجود در نمایشگاه مخصوص دانش آموزان ابتدایی و 20 درصد راهنمایی و15درصد از کتب ارائه شده مخصوص دانش آموزان مقطع متوسطه می باشد.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی های بعمل آمده برای اولین بار از کتب سایر ناشرین از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و موسسه فرهنگی منادی تربیت، انجمن اولیاء و مربیان و ....در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

پاشایی در پایان افزود: تخفیف در نظر گرفته شده برای مدیران مدارس جهت تجهیز کتابخانه های کلاسی و آموزشی 45 درصد و برای دانش آموزان 20 درصد است.

شایان ذکر است که این نمایشگاه از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر برای بازدید عموم مردم آزاد می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار