مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان

تجربه ، مهارت ، خلاقیت ، ایده و نوآوری های بنیادین ، رشد و شکوفایی اقتصادی را به همراه دارد

همایش گرگان1400 هنرستان ها ، آموزش ، تولید و اشتغال با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، مدیران هنرستان ها و هنرآموزان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۸۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش پانا از استان گلستان،نصراله کشیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان، در این همایش اظهار داشت: تجربه، مهارت، خلاقیت، ایده و نوآوری های بنیادین، رشد و شکوفایی اقتصادی را به همراه دارد. برای توسعه یک کشور نیاز به نخبگان خلاق داریم و تجربه منبع بزرگ خلاقیت است. افرادی که از کودکی رفتارهای ریسک پذیری دارند، دارای خلاقیت بالاتری هستند و ما باید با استفاده از توان و استعداد هنرستان ها، این خلاقیت برتر را به مهارت تبدیل کنیم و هدایت و شناسایی دانش آموزان خلاق وظیفه آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش گرگان افزود: برای اعتلا بخشیدن به وضع موجود، مهارت آموزی را گسترش دادیم و سعی کرده ایم،ساختار، محتوا و تکنولوژی را با مهارت آموزی توأم کنیم. برای رسیدن به اهداف خود در این خصوص پس از مطالعات و جلسات مختلف در حوزه فنی و حرفه ای شهرستان سه کمیته «شناسایی ظرفیت ها»، «ارتباط با صنعت»، «کارآفرینی» تشکیل گردید.

در پایان این همایش از مدیران هنرستان های شهرستان گرگان تجلیل و قدردانی شد.در حاشیه این مراسم نیز در قالب برپایی نمایشگاه ، دست ساخته ها و آثار کار هنرجویان هنرستان ها به نمایش گذاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار