طی ۹ ماهه نخست سال ۹۶؛

۳۶۷ مددجوی البرزی از خدمات بستری و جراحی بهره‌مند شدند

کمیته امداد البرز طی ۹ ماهه نخست سال ۹۶ یک میلیارد تومان برای تأمین هزینه‌های جراحی و بستری ۳۶۷ مددجوی تحت حمایت به بیمارستان‌های طرف قرارداد پرداخت کرده است.

کد مطلب: ۷۰۷۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، سید هادی کرابی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه برای تأمین هزینه‌های بستری و جراحی محدودیت و سقف وجود ندارد، گفت: مددجویان تحت حمایت پس از تشخیص اولیه پزشک خانواده و در صورت تجویز پزشک متخصص با دریافت معرفی‌نامه از اداره بهداشت و درمان کمیته امداد البرز دریکی از بیمارستان‌های طرف قرارداد بستری و از خدمات جراحی استفاده می‌کنند .

وی با بیان اینکه نود درصد از مجموع هزینه‌های درمانی جراحی از سوی کمیته امداد و ده درصد نیز توسط مددجو تأمین می‌شود افزود: کمیته امداد البرز طی ۹ ماهه نخست سال ۹۶ یک میلیارد تومان برای تأمین هزینه‌های جراحی و بستری ۳۶۷ مددجوی تحت حمایت به بیمارستان‌های طرف قرارداد پرداخت کرده است .

کرابی گفت: عمده خدمات بستری و عمل‌های جراحی مددجویان برای درمان بیماری‌های عمومی، قلبی، آب‌مروارید و ارتوپدی انجام‌شده است .

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز تأکید کرد: این نهاد پس از بررسی‌های لازم به مددجویانی که توان مالی پرداخت ده درصد از سهم هزینه‌های جراحی خود را نیز نداشته باشند، کمک می‌کند .

وی بابیان اینکه ده بیمارستان در البرز به بیماران تحت حمایت کمیته امداد خدمت ارائه می‌کنند، افزود: بیمارستان‌های دولتی شهید رجایی، شهید مدنی، شهید باهنر و کلینیک دی در کرج، دکتر شریعتی ماهدشت، امام حسن مجتبی علیه‌السلام نظرآباد، امام جعفر صادق علیه‌السلام هشتگرد، الزهراء اشتهارد و بیمارستان‌های خصوصی کوثر و ثارالله طرف قرارداد این نهاد در البرز هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار