دهه فجر امسال؛

58 روستای استان با 4 هزار و 681 خانوار از نعمت گاز برخودار می شوند

زنجان (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی 58 روستای استان با 4 هزار و 681 خانوار از نعمت گاز برخودار می شوند که هزینه اجرای این پروژه ها 430 میلیاردریال است.

کد مطلب: ۷۰۷۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد

سید سعید عسگریان در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری استان زنجان در 21 شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی مقدار شبکه تغذیه و توزیع گاز استان زنجان را پنج هزار و 900 کیلومتر اعلام و اظهار کرد: 171 هزار و 34 علمک در این استان برای مشترکان نصب شده است.

عسگریان خاطرنشان کرد: هم اکنون 2 ناحیه صنعتی ایجرود و طارم و سه محور صنعتی ذاکر، بناب، روی و نرین نیز بهره مند از گاز طبیعی هستند.

وی ادامه داد: همزمان با دهه فجر امسال خط انتقال گرماب - زرین رود با 95 میلیارد ریال اعتبار به پایان می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از وجود 2 خط تقویتی گاز در این استان خبرداد و گفت: این خط ها در ابهر و خط سازین هستند که با وجود این خطوط صنایع عمده از گاز طبیعی برخودار خواهند شد.

به گفته عسگریان، گاز 38 واحد تولیدی و صنعتی همزمان با دهه فجر امسال در استان زنجان 35 میلیاردریال به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 30 طرح با 190 میلیارد ریال آغاز می شود.

وی گفت: از 910 روستای استان زنجان 490 روستا با بهره برداری از پروژه های گاز رسانی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: با برخورداری 490 روستای استان از نعمت گاز طبیعی، بیش از 77 درصد از جمعیت روستائی از این نعمت بهره مند می شوند.

عسگریان خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات گاز رسانی به 95 روستا در استان جریان در دست اجرا قرار دارد که به بهره مندی این تعداد روستا از گاز طبیعی بیش از 90 درصد جمعیت روستایی استان زنجان از گاز بهره مند می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار