تا پایان بهمن؛​

سپرده گذاران البرز ايرانيان، افضل توس، وحدت و فرشتگان به شعب مراجعه کنند

تهران (پانا) - بر اساس اطلاعیه بانک مرکزی، سپرده گذاران البرز ايرانيان، افضل توس، وحدت و فرشتگان می توانند به شعب مراجعه کنند.

کد مطلب: ۷۰۵۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومي بانک مرکزي، پيرو اطلاعيه هاي پيشين اين بانک در خصوص ساماندهي تشکيلات موسوم به البرز ايرانيان و تعاوني هاي منحله افضل توس، وحدت و فرشتگان و با توجه به اطلاعيه هاي مندرج در تارنماي بانک‌هاي تجارت، آينده و موسسات اعتباري ملل و کاسپين مبني بر فراخوان سپرده گذاران تشکيلات و تعاوني هاي فوق، بدين وسيله به اطلاع مي رساند برنامه هاي بازپرداخت اعلام شده بر روي تارنماي بانک ها و موسسه اعتباري عامل حداکثر تا پايان بهمن امسال ، قابل اجرا خواهد بود.

از اين رو ضروري است آن دسته از سپرده گذاران تشکيلات موسوم به البرز ايرانيان و تعاوني هاي منحله افضل توس، وحدت و فرشتگان که تاکنون نسبت به تعيين تکليف و دريافت سپرده هاي خود مطابق برنامه هاي اعلام شده قبلي اقدام نکرده‌اند، حداکثر تا پايان بهمن امسال با همراه داشتن مدارک مربوطه به ترتيب به شعب تعيين شده بانک هاي تجارت، آينده و موسسات اعتباري ملل و کاسپين مراجعه کنند.

درخصوص تعيين تکليف ساير سپرده گذاران ، مسئولان بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران و نمايندگان سران سه قوه با برگزاري جلسات هفتگي در حال پيگيري وضعيت تعاوني هاي منحله و دارايي ها هستند که نتايج آن متعاقباً اطلاع رساني خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار