مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل:

مدارس غیردولتی اردبیل مورد ارزیابی قرار می‌گیرند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل گفت: به منظور دستیابی به شاخص‌های مورد نظر آموزشی و فرهنگی، مدارس غیردولتی اردبیل مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

کد مطلب: ۷۰۵۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

احمد ناصری در جلسه هماهنگی ارتقای خدمات آموزشی در مناطق و نواحی مختلف استان اردبیل اظهار کرد: برای کسب موفقیت‌های بیشتر در آزمون کنکور سال آینده نیازمند انجام برنامه‌ریزی مستمر و مناسبی هستیم و در این مسیر باید جوانان با بهره‌گیری از منابع درون سازمانی از آمادگی‌های لازم بهره‌مند شوند .

وی افزود: در زمانی که شاهد جابجا شدن فضاهای آموزشی در استان هستیم، می‌بایست هویت اصلی مدارس حفظ شود تا افرادی که قصد مراجعه به این مراکز را دارند در یافتن مکان آموزشی مورد نظر دچار سردرگمی نگردند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: مدارس غیردولتی تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان را تحت پوشش خود قرار داده و باید در این مدارس با توجه قرار دادن افزایش کیفیت آموزشی برای اعتلای نظام تربیتی و فرهنگی و کسب موفقیت‌های بیشتر در آزمون‌های مختلف علمی و تحصیلی تلاش شود .

ناصری ادامه داد: فعالیت مدارس غیردولتی به منظور کسب موفقیت در شاخص‌های مورد نیاز باید مورد واکاوی و بررسی‌های همه جانبه قرار گیرد تا با رفع مشکلات در شاخص‌های تربیتی و آموزشی به آنچه که مدنظر است، دست یابیم .

وی به اهمیت پایه تحصیلی دوازدهم تأکید کرد و اظهار داشت: با هدف استقرار یافتن مطلوب این پایه و ایجاد حساسیت مناسب در بین اولیا، مدیران و دانش‌آموزان می‌بایست اهمیت این مقطع و حساسیت آن بازگو شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های منظم آموزشی برای کسب نتایج مورد نظر علمی و تحصیلی گام برداشته شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار