ثروت و صنعت، عامل پیشرفت کشور نیست

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: ثروت و صنعت عامل پیشرفت نیست اگر اینطور بود کشور های آفریقایی و کشورهای خاورمیانه پیشرفته ترین کشورها می بودند بنابراین عامل پیشرفت، نیروی انسانی دارای علم است.

کد مطلب: ۷۰۵۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پاناهمدان، هادی سلگی در پانزدهمین جشن ستارگان که با همکاری موسسه فرهنگی آیت الله علیمرادیان برگزارشد، گفت: هرساله جشنی برای تجلیل از برترین های کنکور که رتبه های زیر ۳۰۰۰رشته های نظری، رتبه های زیر ۱۰۰۰رشته های فنی و همچنین برترین ها که در دروس کتبی نهایی در مدارس خاص(سمپاد) معدل بالای ۱۹، درمدارس نمونه دولتی و هیئت امنایی معدل های بالای ۱۸ودرمدارس عادی معدل بالای ۱۷تجلیل به عمل می آید.

وی افزود: تجلیل از این عزیزان در شهرستان باعث انگیزه ای برای همه دانش آموازان نهاوند به خصوص دانش آموزانی که امسال باید کنکور بدهند، است.

سلگی افزود: آموزش یک پروسه بلند مدت است، واگر ما در کشورمان در کنار توجه به علم، تعهد راهم درنظر بگیریم، پیشرفت کشور قطعی خواهد بود.

وی افزود: برای پیشبرد سندتحول بنیادین باید دانش آموزان از نظر علمی ،فرهنگی ،سیاسی،دینی ،مذهبی. ،احترام ب محیط زیست آموزش ببینند، قطعا این اهداف باکمک خانواده ها ،اساتید ومعلمان محقق خواهدشد همچنین امام جمعه شهرستان نهاوند حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: دانش آموزان و نخبگان عزیز باید به موفقیت هایی که تا امروز کسب کرده اند بسنده نکنند، موفقیت اصلی رضای خداوند است که با خدمت به خلق و پیشرفت در مراتب بالای علمی و دینی محقق می شود.

مولای متقیان علی (ع)می فرماید: لذت ها، خوشی ها و منصب هایی که ما را به جهنم برساند، شر است و سختی که نهایتش به بهشت ختم شود، عین موفقیت است.

پس هر سختی که در راه یادگیری،علم و دانش تحمل کنیم و در راه رضای خدا و خلق خدا باشد عین ثواب است.

در پایان این مراسم، ازمدیران، معلمین و مشاوران برترکه در موفقیت دانش آموزان سهیم بودند تجلیل به عمل آمد .

/ساره گرجی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار