امام جمعه نسیم شهر:

مسجد سنگری است كه دشمنان از آن واهمه دارند

بهارستان(پانا)- امام جمعه نسیم شهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی بهارستان با بیان اینکه مساجد بدون روحانی بیشتر مورد هدف و حمله دشمنان است ،گفت: مسجد سنگری است که دشمنان از آن واهمه دارند.

کد مطلب: ۷۰۵۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، حجت‌الاسلام احمد محسن‌زاده، در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان ، طی سخنانی اظهار داشت: ما در جمهوری اسلامی ایران مسجد بدون روحانی نباید داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: امروز مساجد بدون روحانی بیشتر مورد هدف و حمله دشمنان است چرا که دشمن از مساجد واهمه دارد مخصوصا مساجدی که گویا هستند و قرار گاه و سنگر هستند.

وی با اشاره به اینکه خیابان ها آباد شود بسیار خوب است، اما دلیل نمی شود که به آبادانی مساجد نپردازیم ،گفت: شوراهای قبل کارهایی را انجام داده اند ،اما باید شورای جدید نیز در انجام امور و خدمت رسانی از شورای قبل پیشی بگیرند و در آبادانی قدم های خوبی را بردارند و در برنامه های معنوی نیز پیشرفت داده باشیم.

امام جمعه نسیم شهر بیان داشت: اگر کار اطلاع رسانی فرهنگی و مناسبتی به خوبی انجام نشود در مناسبت ها مردم از کجا باید بدانند که مراسمی وجود دارد لذا مهم است که اطلاع رسانی های مذهبی و مناسبتی به خوبی انجام شود.

وی اظهار داشت: لازم است برنامه هایی را به طور شاخص در نظر بگیریم و برگزار کنیم و همچنین بخش هایی از بودجه به فرهنگ اختصاص پیدا کند و از دو شیفت و سه شیفت شدن مدارس جلوگیری کنیم و حداقل در اهدای زمین مدارس قدم هایی برداشته شود تا در آینده بتوانیم قدم های بلندتری مثل احداث دانشگاه برداریم.

حجت الاسلام محسن زاده تاکید کرد: در نسیم شهر قدیم هیچ مکان فرهنگی وجود ندارد و اینکه هیچ زمینی به امور فرهنگی اختصاص داده نشده ، نوعی ظلم محسوب می شود و این شهر به حوزه علمیه و بیمارستان و کتابخانه نیاز دارد که باید در این راستا تلاش هایی صورت بگیرد.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار