نقد و بررسی کتاب زن امروز مرد دیروز با حضور نویسنده کتاب در شهرری

شهرری (پانا) - کتاب زن امروز مرد دیروز نوشته اصغر کیهان نیا با حضور نویسنده اثر در کتابخانه علامه دهخدای شهرری نقد و بررسی شد.

کد مطلب: ۷۰۵۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، نشست نقد و بررسی کتاب زن امروز ،مرد دیروز با حضور علی اکبر قربانی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ری، اصغر کیهان نیا نویسنده اثر، سید مسعود راد منتقد و جمعی از علاقمندان کتاب و کتابخوانی برگزار شد.
اصغر کیهان نیا، نویسنده کتاب، مشاوره خانواده و همچنین حقوقدان و وکیل خدماتی برای مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره خانواده در زمان اختلاف زناشویی برای حل اختلاف و یا در زمان بحران طلاق را ارئه می‌دهد.

این نویسنده در مورد نام این کتاب گفت: زنان از نام این کتاب خوششان می آید ولی مردان نه! زیرا مردان دیروزی نامیده شده اند. در جامعه ما مرد ها همچنان مردسالار هستند در حالی که زنان امروزی دکتر، پرستار، دبیر، وکیل، مهندس و غیره شده اند. آگاهی آنان بالاتر رفته است و حتی زنان خانه دار هم کتاب مطالعه می کنند، فیلم می بینند، برنامه های رادیویی را می شنوند. با وجود زنانه امروزی اگر مردان دیروز ای باشند اختلاف پیش می آید زیرا زنان می خواهند از حقوق خود استفاده کنند در حالی که مردان مخالف آن هستند.

لازم به ذکر است که در این مراسم سید مسعود راد انتقادات خود را مطرح کرد و نویسنده نیز به این انتقادات پاسخ داد.

/خبرنگار: زهرا روحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار