جلسه ای با موضوع هماهنگی پایگاه های تغذیه سالم شهر تهران

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: هدف از برگزاری این جلسه هم افزایی بیشتر و از همه مهم تر نظارت و کنترل در پایگاه های تغذیه سالم می باشد.

کد مطلب: ۷۰۵۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران، جلسه ی هماهنگی پایگاه های تغذیه سالم شهر تهران با حضور کارشناسان نظارت و ارزیابی ، کارشناسان اداره سلامت و بهداشت ، مدیران سازمان دانش آموزی مناطق ، سه نفر از اعضای شورا معاونین اداره کل شهر تهران(جناب آقای دکتر کریمی،جناب آقای محمدی ،جناب آقای دکتر گراوند) ، بیگی نژاد رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران و ملکشی رئیس اداره سلامت در محل ساختمان سابق وزارت بهداشت برگزار شد.

در این جلسه عبدالرسول کریمی گفت: هدف از برگزاری این جلسه هم افزایی بیشتر و از همه مهم تر نظارت و کنترل در پایگاه های تغذیه سالم می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی در ادامه صحبت های خود چنین گفت : بهتر است بدانیم ، همه این موارد مستلزم این می باشد که افراد و مجموعه ها دست به دست هم داده تا اینکه نتیجه مطلوبی داشته باشیم.

همچنین بیگی نژاد در ادامه این جلسه گفت:از مهم ترین مسائلی که در این جلسه باید مورد بحث قرار بگیرد ،ارائه راهکار برای تحت پوشش قرار دادن همه مدارس شهر تهران توسط سازمان دانش آموزی شهر تهران می باشد.

در پایان رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: نتیجه کلی ما این است که سلامت دانش آموزان به هیچ عنوان قابل اغماض نیست و تمامی حوزه ها در تمامی ادارات ذی ربط می بایست که با تمام قوا در بحث پایگاه تغذیه سالم ورود پیدا کنند.

/پایان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار