برگزاری کارگاه کنترل خشم در مرکز مشاوره کاشمر

به منظور آشنایی بیشتر فرهنگیان با پدیده خشم و عوامل و راهکارهای مدیریت آن، کارگاهی با حضور تعدادی از مدیران ومعاونین ومعلمین مدارس در مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۵۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، دومین کارگاه خشم و پیامد ها و مدیریت آن در محل مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشمر برگزار شد. در این کارگاه احمد رضا شاکری کارشناس ارشد روانشناسی عمومی با تقسیم شرکت کنندگان به ۶ گروه ۸نفره به صورت گروهی به بررسی تفاوت خشم و پرخاشگری، علل بروز خشم، درمان خشم، شیوه های مدیریت خشم پرداختند.

در این کارگاه شاکری با جمع بندی مطالب بیان شده گفت: در سالهای اخیر خشونت در میان دختران بیش از پسران گزارش شده که برای سِلامت آینده جامعه لازم است کارگاه هایی با حضور معلمین و والدین و دانش آموزان به بحث و آموزش مدیریت خشم اقدام شود.
شاکری از ترک محل، گفتن ذکر، و ... به عنوان شیوه های مدیریت خشم عنوان کرده و یکی از مهمترین تکنیک های مدیریت خشم را خود برتر پنداری دانست و گفت: به مراجعین توصیه کنید که در برخورد هایی که به خاطرکوتاهی های دیگران انجام می شود به خود بگویید که شما ازاو با فرهنگ تر هستید ونباید درگیر شوید تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار