مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

امام راحل احیاگر قرآن در عصر حاضر هستند

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: امام راحل احیاگر قرآن در عصر حاضر هستند.

کد مطلب: ۷۰۴۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، محمدرضا مسیب‌زاده با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، به مقام شامخ بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ادای احترام کرد.

وی در این مراسم گفت: نظام اسلامی برای ما یک رهاورد الهی بود و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری‌های ارزشمند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران شاهد توفیقات زیادی در عرصه‌های مختلف هستیم.

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر این امر که امروز به برکت خون‌های مطهر شهدا و رهبری‌های امام راحل، عدالت در فضای جامعه حاکم شده است و خوشبختانه از زیر یوغ استکبار جهانی آزاد شده‌ایم، ادامه داد: برپایی مراسم‌ قرآنی برای جوانان و نسل جدید جامعه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و همواره نیز جزو تأکیدات شهدا و امام راحل بوده است.

وی با تأکید بر لزوم ترویج آرمان‌های امام راحل اظهار داشت: شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به‌ گونه‌ای است که اگر صدها بار به تبیین آن بپردازیم، باز هم کم است.

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: امام راحل احیاگر قرآن در عصر حاضر هستند و این امر در مدارس امروز مشهود است.

مسیب‌زاده افزود: امروز همه باید ادامه‌دهنده راه قرآن و عترت باشیم تا زندگی‌ها به خوبی پیش برود؛ حضرت امام خمینی (ره) تنها شخصیتی بودند که در قرن حاضر برای اجرای عدالت، آزادی و اسلام ناب محمدی (ص) به پا خاستند و تمام اهدافشان را اجرایی کردند.

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور دانش‌آموزان در حرم مطهر امام راحل همواره در دستور کار است و در قالب اردوهای زیارتی و تربیتی، نسل جوان را با آرمان‌ها و اهداف امام خمینی (ره) و انقلاب آشنا می‌کنیم.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار