پایان دوره های روزنامه نگاری مقدماتی در خراسان جنوبی با آموزش شیوه نگارش فارسی در مطبوعات

دوره های روزنامه نگاری مقدماتی در خراسان جنوبی طی پنج هفته در بیرجند برگزار و با آموزش شیوه نگارش فارسی در مطبوعات روز گذشته در بیرجند به پایان رسید.

کد مطلب: ۷۰۴۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی؛این کارگاه های آموزشی تحت نظر دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت متبوع که تنها مرجع رسمی صدور گواهینامه روزنامه نگاری مورد پذیرش سایت جامع رسانه های کشور برای طرح رتبه بندی خبرنگاران است و گواهینامه صادر شده بین المللی و آموزش برپایه استاندارهای جهانی است با حضور اساتید برجسته ای طی دوره زمانی یک ماهه (پنجشنبه و جمعه) در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.
این کارگاه های آموزشی که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری خانه مطبوعات استان برنامه ریزی شد که در هفته پایانی با حضور بیش از ٥٥ خبرنگار استان به منظور افزایش سطح علمی و حرفه‌ای فعالان عرصه رسانه به فراگیری روزنامه نگاری و خبرنگاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی روزنامه نگاری و خبرنگاری با حضور استاد پاکدهی با مبحث شیوه نگارش فارسی در مطبوعات برگزار شد.
لازم به ذکر است؛شرکت در کارگاه های آموزشی مذکور برای روزنامه نگاران و خبرنگاران عضو خانه مطبوعات رایگان بوده و مباحث خبر نویسی،شیوه نگارش فارسی در مطبوعات،تکنیک های مصاحبه،اصول روابط عمومی و اصول گزارش نویسی آموزش داده شد.
گفتنی است؛آزمونی پایانی این دوره ها پس از تایید ناظر متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار