دوره ضمن خدمت مدیریت شوراها در منطقه پیربکران برگزار شد

با توجه به اینکه مدرسه اصلی ترین رکن تعلیم و تربیت است، مشارکت و همکاری کارکنان، دانش آموزان، اولیا و اقشار مختلف مردم از قبیل خیّرین در امور مدرسه بسیار مؤثر است.

کد مطلب: ۷۰۴۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از منطقه پیربکران، دوره ضمن خدمت مدیریت شوراها در مدرسه با حضور مدیران سه دوره تحصیلی در سالن اجتماعات دبیرستان مولوی برگزار شد. سهرابی رئیس اداره آموزش و پرورش و مدرس دوره ضمن اشاره به تاریخچه شوراهای آموزش و پرورش به بیان ارکان و شوراهای مدرسه طبق آئین نامه اجرایی مدارس پرداخت و گفت: به عنوان اینکه مدرسه اصلی ترین رکن تعلیم و تربیت است، مشارکت و همکاری کارکنان، دانش آموزان، اولیا و اقشار مختلف مردم از قبیل خیّرین در امور مدرسه بسیار مؤثر است و این نوع همکاری باعث افزایش کارآمدی در مدارس می شود.

وی در ادامه خطاب به مدیران مدارس گفت: شما مدیران نماینده آموزش و پرورش منطقه در محل کار خود هستید و مؤظف هستید بر اساس مقررات و آئین نامه ها از اصل مشارکت در راستای تحقق اهداف آموزشی استفاده کنید. طبق آئین نامه جرایی مدارس، ریاست شورای مدرسه با مدیر مدرسه است و دستور جلسات و مسئولیت اجرای تصمیم های شورای مدرسه با مدیر است و کارکنان و دیگر افراد مؤظف به همکاری با مدیر مدرسه جهت اجرای مصوبات هستند.

وی در پایان از مدیران مدارس درخواست کرد با مشارکت کارکنان در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی توجه داشته باشند و کارکنان خود را در فرآیند تصمیم گیری در مدارس شرکت دهند چرا که مشورت با دیگران از رموز بزرگ موفقیت در کار ها می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار