برگزاری اولین جلسه ستاد دهه فجر در آموزش و پرورش دلیجان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان ضمن گرامیداشت یاد امام راحل، شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به تبیین دیدگاه امام خمینی (ره) و شجاعت ایشان در جریان مبارزات قبل از انقلاب پرداخت.

کد مطلب: ۷۰۲۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، حجت اله فدایی در اولین جلسه ستاد دهه فجر در آموزش و پرورش دلیجان افزود: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا یکبار دیگر تاریخ انقلاب را ورق بزنیم و عوامل پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی را برای دانش آموزان و آینده سازان کشورمان بازگو نماییم؛ این مهم یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: با توجه به تلاش‌های دشمنان برای کمرنگ نمودن ارزش‌های انقلاب و دلسرد کردن مردم از نظام، امسال باید تلاش نماییم تا برنامه‌های دهه فجر با صلابت و شکوه بیشتری برگزار شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان با بیان اینکه ما دنبال وحدت و مشارکت هستیم از اعضای ستاد دهه فجر خواست تا با پیش بینی برنامه های متنوع همراه با جلب مشارکت تمامی افراد از جمله دانش آموزان، اولیاء، همکاران فرهنگی و مسئولین سایر نهادها و سازمان ها خاطره ای خوب و به یادماندنی در اذهان دانش آموزان بماند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان نیز با اشاره به نقش چشمگیر آموزش و پرورش در دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن ارائه گزارشی از برنامه های اجرایی در سال گذشته، برنامه ریزی برای اجرای آئین های پرمحتوا و متنوع در این ایام را یکی از وظایف مهم این معاونت برشمرد.

محسن رفیعی افزود: با توجه به تقارن این دهه با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فاطمیه اول تعمیق باورها، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و اندیشه های والای امام خمینی (ره) و رهبری در دهه فجر امسال به صورت جدی در مدارس و برنامه های دهه فجر اجرا می شود.

در ادامه هر یک از اعضای ستاد دهه فجر نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند و مقرر شد مسئولین کمیته ها برنامه های پیشنهادی خود را جهت تصویب در جلسه بعدی ارائه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار