مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان:

ثبات هر جامعه ای به قانون و مجری قانون آن جامعه بستگی دارد

کرمان(پانا) - مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان در جمع کارکنان اداری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت: ثبات هر جامعه ای به قانون و مجری قانون آن جامعه بستگی دارد.

کد مطلب: ۷۰۲۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد

علی شاهمرادی بیان داشت: قرآن کتاب خدا همان قانون خوب است و مجری آن پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت هستند .

وی با بیان این که بیش از صد آیه در قرآن در رابطه با ضرورت گزینش در جامعه اسلامی وجود دارد، گفت: وقتی به قوانین گزینش مراجعه می کنیم به این نتیجه می رسیم که مرجع این قوانین و مقررات، قرآن و احادیث هستند .

شاهمرادی ادامه داد: در منابع دینی و اسلامی مهمترین راه شناخت و گزینش آزمایش و امتحان است که خود یکی از سنت های الهی به شمار می رود و باید توجه داشت که حتی پیامبران نیز از جانب خداوند مورد امتحان قرار می گرفتند .
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان تصریح کرد: یکی از شروط رسیدن به رتبه انسان کامل موفقیت در آزمون ها و امتحانات الهی است .
وی با اشاره به ملاک و معیار انسان های صالح و متعهد گفت: یکی از این ملاک ها اطاعت از ولایت فقیه و رضایت به قضای الهی است .
شاهمرادی گفت: حسن خلق، تقوی، حسن عمل، حسن سابقه، سلامت عقل و زیرکی از دیگر شرایطی است که شخصی که می خواهد مسئولیتی را بر عهده بگیرد باید دارا باشد .
وی رعایت موازین را در گفتار و نوشتار بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: توکل به خداوند، خوف و رجا از دیگر مشخصات انسان کامل است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار