محمود صادقی: نیروی انتظامی در نا آرامی های اخیر خویشتن داری کرد

تهران (پانا) - نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی در نا آرامی های اخیر بیش از همیشه خویشتن داری کرد و رفتار ماموران در مجموع قابل قبول است.

کد مطلب: ۷۰۱۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خانه ملت، محمود صادقی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی سه باب مدرسه در بندرعباس افزود: آسیب و صدمه هایی که به ماموران نیروی انتظامی وارد شد، نشان دهنده میزان تحمل و خویشتن داری ماموران است.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به ویژگی های این نا آرامی ها که فوران خشم در معترضان دیده می شد، این رویکرد نیروی انتظامی امیدوار کننده است.

صادقی در عین حال خاطر نشان کرد: آموزش ماموران نیروی انتظامی باید افزایش یابد تا مشکلات به حداقل ممکن برسد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به نقل قول ها درباره تعداد افراد بازداشت شده یا برخی جان باختگان نا آرامی های اخیر تصریح کرد: دسترسی به اخبار و آمار در این زمینه به دلایلی دشوار بوده و نیازمند اطلاعات متمرکز هستیم.

صادقی اضافه کرد: در صورتی که نیروهای عمل کننده در چنین مواردی، آمار و گزارش های دقیق را به شورای عالی امنیت ملی اعلام کنند، این شورا می تواند در صورت ضرورت، آمار و اخبار درست و مورد تایید را اعلام کند.

به گزارش ایرنا، برخی سپرده گذاران در موسسات مالی و معترضان به وضعیت معیشتی از هفتم دی ماه جاری در چند شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند که حرکت بعدی آنها با ورود عوامل بیگانه به تخریب اموال عمومی و طرح شعارهای ساختارشکنانه همراه شد.

در همین حال با وجود فراخوان دشمنان با استفاده از شبکه های مجازی برای تجمع غیرقانونی در سراسر کشور، حرکت آنان ناکام ماند و مردم از چند روزگذشته تاکنون با برپایی راهپیمایی های خودجوش و وحدت آفرین، تجمع های غیرقانونی و شعارهای ساختارشکنانه را محکوم می کنند.

محمود صادقی به عنوان یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس و دیگر اعضای این کمیسیون از دوشنبه شب (18دی) وارد بندرعباس شده است.

این هیات در دو روز گذشته با حضور در مراکز آموزشی بندرعباس و سفر به شرق و غرب استان هرمزگان از نزدیک وضعیت این استان در حوزه آموزش را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار