معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ابزار هنر در معرفی ارزش‌های دینی و انقلابی بکارگیری شود

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هنر بهترین ابزار برای معرفی ارزش‌های دینی و انقلابی بوده و باید از این ظرفیت به خوبی بهره‌ گرفت.

کد مطلب: ۶۹۹۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی کافی راد در جلسه کمیته فرهنگی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: با هدف آشناسازی نوجوانان و جوانان و توجه به معرفی و ارائه دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی می‌بایست برنامه‌های مختلفی در مدارس اجرا گردد .

وی افزود: برای افزایش غنای فکری دانش‌آموزان می‌توان با الگو قراردادن مناسب شهدا و رزمندگان دفاع مقدس که جان خود را برای عزت، استقلال و اقتدار کشور فدا کردند به سمت اجرایی کردن برنامه‌های مختلف فرهنگی گام برداشت .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به نزدیکی به آغاز ایام‌الله دهه فجر، تصریح کرد: همت مضاعفی را برای انتقال پیام راستین انقلاب به نسل کنونی جامعه نیازمندیم .

کافی راد بر ضرورت افزایش احساس مسؤولیت‌پذیری دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: با بهره‌گیری از ابزار هنر برای بیان ارزش‌های والای انقلاب می‌توان به موفقیت‌های چشمگیری در دستیابی به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دست یافت .

وی به برنامه‌های مختلف ویژه دانش‌آموزان در مدارس مختلف در طول ایام دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: نمایشگاه‌های فجر انقلاب اسلامی، ارائه خدمات مختلف مشاوره‌ای به صورت رایگان و برگزاری محفل‌های آزاداندیشی از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده در ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار