انتقاد عضو شورای شهر تهران از بی‌اطلاعی شورا درباره طرح جدید ترافیکی

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران می‌گوید که این شورا باید از تغییرات مربوط به طرح و ترافیک شهر تهران مطلع باشد.

کد مطلب: ۶۹۹۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد

مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران درباره طرح جدید ترافیکی شهرداری تهران اظهار کرد: بر اساس بند 16 ماده 71 قانون تشکیلات شوراهای اسلامی کشور موضوع تصویب لوایح، برقراری و لغو هر گونه عوارض شهری و همچنین تغییر نوع و میزان آن از اختیار شورای شهر است و شهرداری موظف است هر گونه تغییر در نرخ و یا نوع عوارض را به تصویب شورای شهر برساند.

عضو شورای شهر تهران افزود: در هفته‌ای که گذشت شاهد اعلام رسمی تغییر نوع نرخ عوارض طرح ترافیک در سال 97 از سوی شهرداری بوده‌ایم به گونه‌ای این تغییر اعلام شده است که ابهامات و مباحث متعددی را در رسانه‌ها ایجاد کرده است. موفقیت و شکست این طرح بر وضعیت ترافیکی شهر تهران جای سوال است و رسانه‌ها و مردم مدام از اعضای شورای شهر که در بی‌اطلاعی هستند سوال می‌پرسند.

فراهانی تصریح کرد: شهرداری این بار در رویه غیر معمول بدون اطلاع شورا اقدام به اعلام سراسری تغییر نرخ و نوع عوارض در سال جدید کرده است و به همین دلیل باید شهرداری تهران در موعد مقرر لایحه اصلاحیه میزان و نوع عوارض مذکور را به همراه طرح‌های توجیه کارشناسی به صحن شورای شهر ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار