تشکیل جلسه آموزشی مربیان سازمان دانش آموزی شهرستان دماوند.

دماوند(پانا)-جلسه آموزشی و هماهنگی مانور یاوران انقلاب در فرهنگسرای کوثر با حضور مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش شهرستان دماوند برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۸۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، جلسه آموزشی و توجیهی فعالیت های سازمان دانش آموزی و همچنین هماهنگی های مانور یاوران انقلاب در سالن فرهنگسرای کوثر با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و مربیان پیشتاز شهرستان دماوند برگزار شد.
افسانه علی طاووسی مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان دماوند، هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی مربیان با مفاهیم اولیه سازمان دانش آموزی و آموزش های لازم برای ارائه این مفاهیم در مدارس عنوان کرد.
همچنین در ادامه در رابطه با برگزاری مانور یاوران انقلاب در دهه فجر پیشنهاد هایی ارائه و هماهنگی های لازم صورت گرفت.
جلال شمسی ،معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوندنیز در سخنانی درباره اهمیت و نقش مربیان پیشتاز و لزوم وجود تشکل سازمان دانش آموزی در مدارس صحبت کرد و علت بسیاری از مشکلاتی که امروزه در جامعه وجود دارد را تربیت نشدن صحیح دانش آموزان در مدارس و یاد نگرفتن مهارت های زندگی عنوان کرد و از مربیان درخواست کرد تا هر چه بیشتر از قبل به مفاهیم سازمان دانش آموزی اهمیت بدهند و این مفاهیم را به دانش آموزان منتقل کنند.
شایان ذکر است ،در ادامه جلسه آموزش های مختلف از جمله ، گارد پرچم،گارد استقبال،حاملان قرآن،گره زنی،صف جمع و ... توسط مربیان راهنمای سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش دماوند به مربیان پیشتاز ارائه گردید.
/خبرنگار:فاطمه نجاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار