فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

فعالیت بسیج در راستای اعتلای جایگاه اسلام است

اردبیل (پانا) - فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: فعالیت‌های بسیج به معنای واقعی کلمه در راستای اعتلای جایگاه واقعی اسلام و گره‌گشایی از مشکلات مردم است.

کد مطلب: ۶۹۷۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد

سردار جلیل بابازاده در همایش مجمع بسیج استان در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: بعد از صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین این نیروی مردمی و مخلص در طول انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها حاضر بوده و بازوی قدرتمندی برای حل مشکلات در کشور بوده است .

وی گفت: فعالیت بسیج مقدس بوده و این فعالیت به معنای واقعی کلمه در راستای اعتلای جایگاه واقعی اسلام و گره‌گشایی از مشکلات مردم انجام می‌شود که این هدف قابل احترام بوده و کسانی که در این راستا تلاش می‌کنند به معنای واقعی کلمه ایثار کرده‌اند .

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: 22 قشر بسیج در استان اردبیل فعالیت دارند که تمامی اعضای این اقشار از نخبگان جامعه بوده و در راستای حل مشکلات و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران تمامی تلاش خود را انجام می‌دهند .

بابازاده افزود: بسیج نه تنها در حوزه‌های علمی بلکه در حوزه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی نیز فعالیت می‌کند و خدمات بسیج برای اشتغالزایی و ایجاد واحدهای تولیدی کوچک در راستای حمایت از تولیدات داخلی در سطح استان بسیار چشمگیر است .

وی تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس نیز این بسیج بوده که با بهره‌گیری از نیروهای مردمی در کنار سپاه و ارتش برای دفاع از میهمن خود در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شد و پیشرفت و اقتدار کنونی کشور ایران حاصل خون پاک شهیدان و فداکاری و ایثار جانبازان هشت سال دفاع مقدس است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار