در گفت‌وگو با پانا:

محمودی: تهدید به افشاگری نکرده بودم/ آقایان پشت داورزنی و افتخارات والیبال پنهان نشوند

تهران (پانا) – نامزد ریاست فدراسیون والیبال از رقبای خود خواست «به‌جای پنهان شدن پشت افتخارات والیبال» از برنامه‌های خود سخن بگویند.

کد مطلب: ۶۹۷۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد

بهنام محمودی نامزد ریاست فدراسیون والیبال ایران در گفت‌وگو با پانا درباره احراز صلاحیتش و اضافه شدن به لیست نامزدهای انتخابات این فدراسیون گفت: خدا را شکر مشکل برطرف شد، نیاز بود که چند روزی تائید صلاحیت ما دیرتر اعلام شود تا همه استعلامات گرفته شود و مشکلی به وجود نیاید. خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و تأییدیه من برای شرکت در انتخابات اعلام شد .

وی ادامه داد: قبل از تائید صلاحیت از قول من نوشته بودند درصورتی‌که تائید نشوم دست به افشاگری می‌زنم درصورتی‌که من چنین چیزی نگفتم و تنها اعلام کردم اگر در این راه آبروی من خدشه‌دار شود به این موضوع ورود می‌کنم و مسئله را دنبال می‌کنم که البته کار به آن مسائل هم نکشید .

محمودی در مورد برنامه‌های خودش برای فدراسیون والیبال گفت: من همه تلاشم این است که اگر رأی آوردم با بهترین برنامه جلو بروم، والیبال در این چندساله نشان داده که موفق بوده و ما نباید با بی‌برنامگی این موفقیت را از این رشته بگیریم .

وی افزود: من از همه اعضای مجمع خواهش می‌کنم شخص برای آنها مهم نباشد بلکه به برنامه‌هایی که ارائه می‌شود توجه کنند و گزینه اصلح را انتخاب کنند. به‌طور حتم اگر در این دوره داورزنی نامزد می‌شد من شرکت نمی‌کردم چراکه او یک مدیر موفق و کارآمد است و در این چندساله که در فدراسیون مشغول بوده نشان داده که چقدر با برنامه پیش رفته و موفق بوده است .

نامزد ریاست فدراسیون والیبال در پایان گفت: ما به‌عنوان نامزد فدراسیون باید موفقیت‌های گذشته را سرلوحه خودمان قرار دهیم و اعضای مجمع هم گزینه اصلح را انتخاب کنند. عملکرد گزینه‌ای هم که آقایان زیاد در مورد آن حرف می‌زنند را هم در طول سال‌های گذشته دیده‌ایم و باید تلاش کنیم پشت افتخارات داورزنی و دیگر مدیران پنهان نشویم. خودمان برنامه و راهکار یا اگر موفقیتی به دست آورده ایم ارائه دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار