وعده هایی که یکی پس از دیگری به ثمر می نشینند...

عملی سازی مدل نظارتی مستقیم با بازدید از 75 درصد از مدارس شهرستان کلات

مدیر آموزش و پرورش کلات به همراه معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و کارشناس پشتیبانی اداره از مدارس روستاهای سینی نو و کهنه، ارچنگان، چرم کهنه شهرستان کلات بازدید نمودند.

کد مطلب: ۶۹۷۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، داریوش پایسته، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات به همراه معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت و کارشناسان پشتیبانی و روابط عمومی از مدارس روستاهای سینی کهنه و سینی نو، چرم کهنه و ارچنگان بازدید نمودند.

پایسته ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در جمع مدیر و آموزگاران مدارس با اشاره به گزارشی که از وضعیت رشد و افت تحصیلی دانش آموزان آموزشگاه ها توسط کارشناسان آموزش مقاطع ارایه داده شده است، علت رشد و افت و همچنین عدم پیشرفت برخی از دانش آموزان مدارس را از نزدیک بررسی نمود.

ایشان در ادامه از فضای فیزیکی مدارس بازدید نمودند و با ملاحضه نمای داخلی و بیرونی آموزشگاه ها تأکید کردند:شایسته است فضای مناسب و روحیه بخش در مدارس ایجاد شود و بیش از پیش به امورات دانش آموزان توجه شود که از این حیث موجب نشاط و شادمانی و انگیزه بالای درس خواندن دانش آموزان می گردد و آنان را در رسیدن به موفقیت در راستای علم و دانش رهنمون می سازد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات از تلاش های مدیران و معلمان بخاطر روحیه بالای آنان نسبت به انجام وظایف خطیر خود تشکر و قدردانی نمود و از آنان خواست دانش آموزان را در راه رسیدن به هدف والایشان راهنمایی کنند.

گفتنی است این بازدید ها در راستای عملی سازی مدل نظارتی مستقیم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات است که از ابتدای سال تحصیلی در مدارس شهرستان کلات اجرا می گردد و تا کنون بیش از 75 درصد از مدارس مورد بازدید قرار گرفته و نشست هایی با مدیران، معلمان و اولیاء دانش آموزان برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار