در گفت‌وگو با پانا

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور: توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور از ظهر امروز آغاز شد

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ساعت ۱۲ ظهر امروز خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۶۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده کارت شرکت درآزمون و برگه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از ساعت ۱۲ ظهر امروز سه شنبه ۵ دی ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان باید از امروز تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۷ دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به مشاهده و دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوطه اقدام کند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون ارشد فراگیر پیام نور، صبح روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برای تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ داوطلب برگزار می‌شود که از این تعداد شرکت کننده ۳۸ هزار و ۱۸۰ نفر زن و مابقی مرد هستند.

به گفته وی، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در ۸۰ شهرستان و ۹۳ حوزه‌ امتحانی برگزار خواهد شد و ظرفیت پذیرش در این آزمون ۳۱ هزار و ۶۰ نفر برای هزار و ۳۷۱ کد رشته محل است.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه با بیان اینکه در این آزمون برای هر پاسخ غلط نمره منفی منظور نمی‌شود، گفت: اگر به سئوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه‌ پاسخ‌ها غلط محسوب شده و به آن سئوال نمره‌ای تعلق نمی‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار