در جمع کارکنان ستادی نهضت سواد آموزی

وزیر آموزش‌وپرورش: ماموریت امروز نهضت سواد‌آموزی با سال ۵۹ متفاوت است

تهران (پانا) - وزیر آموزش وپرورش ماموریت امروز نهضت سواد آموزی را با سال ۵۹ متفاوت دانست زیرا نهضت سواد آموزي باید آموزش بزرگسالان را انجام دهد.

کد مطلب: ۶۹۶۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز سید محمد بطحایی در نشست صمیمی با کارکنان ستادی سازمان نهضت سواد آموزی که به مناسبت هفته سواد آموزی برگزار شد، اظهارکرد: سازمان ها و نهادها با هر ماموریتی که دارند اگر به شرایط محیطی توجه نکند بعد از مدتی از رقابت ها کنار می‌روند. اما اگر این سازمان دولتی باشد به دليل منابع مالی به حیات خود ادامه می دهد، اما تضعیف می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش با تاكيد بر اين كه جایگاه امروز آموزش و پرورش واقعی نیست،گفت: مردم از هرسازمانی انتظاراتی دارند اگر آن سازمان به اهدافش توجه نکند جایگاهش را در جامعه از دست می دهد.
وي انطباق محتواهای آموزشی را با نیازهای جامعه ضروری دانست، گفت: اگر محتواهای آموزشی با نیازهای جامعه منطبق باشد آموزش وپرورش جایگاه واقعی خود را پیدا می کند و اگر آموزش و پرورش نتواند در ادامه حیات خود نیازهای جامعه را تامین کند محکوم به مرگ است.
بطحايي گفت: امروز اگر کسی نتواند خانواده‌اش را در فضای مجازی کنترل کند در جامعه نمی تواند به زندگي ادامه دهد.
وزیرآموزش وپرورش آموزش مهارت ها را ضروری دانست وخاطرنشان کرد: ماموریت نهضت سواد آموزی امروز با سال ۵۹ متفاوت است نهضت باید بتواند آموزش بزرگسالان را انجام دهد. بزرگسالان را شناسایی وجذب کند و محتواهای موردنیاز امروز سواد آموزان را ارائه کند.
وی ادامه داد: فعالیت‌ها باید به موقع و به جا انجام شود تا اهداف مورد نظر محقق شود اما اگر بر مسیرهایی سنتی اصرار کنیم به نتیجه نخواهیم رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار