تشکیل جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی ناحیه یک ری

شهرری(پانا)-شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۶۹۶۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این جلسه قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره به توانمندی دانش آموزان در ارائه طریق و راهکارها در مجموعه آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تشکل های دانش آموزی فرصت بسیار خوبی برای تمرین اعتماد به نفس، خودباوری و مشارکت و همدلی در بین دانش آموزان است.

وی ادامه داد: دغدغه مهم آموزش و پرورش در عصر حاضراین است که دانش آموز بتواند علوم و دانسته های خود را به جامعه عرضه کند و سازمان دانش آموزی به عنوان حلقه اتصال دانش آموز به جامعه به این مهم می پردازد

قاسمی پور با بیان اینکه هدف سازمان دانش آموزی بر فراهم کردن فرصت ها برای بروز استعدادهای دانش آموزی است گفت: سازمان دانش آموزی باید بستر مشارکت فعال دانش آموزان را فراهم کند.

سپس افسانه شهبازی مسئول سازمان دانش آموزی اداره گفت: سازمان دانش آموزی به عنوان سازمان غیردولتی است که براساس مصوبه مجلس به صوت قانونی تشکیل شده و تمرکز بیشتر بر فعالیت های این سازمان می تواند شکوفایی سازمان دانش آموزی را به دنبال داشته باشد از این رو ساماندهی فعالیت ها در حوزه سازمان دانش آموزی نیاز است.

وی در ادامه گفت: به دنبال این هستیم که سازمان دانش آموزی بتواند با تقویت تشکل های دانش آموزی در زمینه های مختلف حضوری فعال پیدا کند چرا که سازمان دانش آموزی ظرفیت های بسیار بالایی دارد و باید برای دانش آموزان زمینه های را فراهم کند که آنها بتوانند در برنامه های تاثیر گذار مشارکت جدی داشته باشند .

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار