عذرخواهی آموزش‌وپرورش لرستان بابت اشتباه محتوایی در جزوه احکام

تهران (پانا) - روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان ضمن توضیحاتی در مورد اشتباه در جزوه احکام از این بابت عذرخواهی کرد.

کد مطلب: ۶۹۵۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان، با توجه به منتشر شدن تصاویری در فضا‌های مجازی و برخی از رسانه‌ها در خصوص حذف عبارت ((اشهدان علی، ولی الله))از جزوه احکام چاپ شده توسط معاونت پرورشی و فرهنگی و شائبه‌ای که در این فضا‌ها به وجود آمد، روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی توضیح داد که بدین شرح است؛
آموزش و پرورش بر اساس اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری است، همواره تلاش کرده تا با رویکرد تربیتی و توجه و اهتمام به مبانی ارزشی و دینی به تربیت دانش آموزان خداباور و خودباور اقدام کرده و بارهاو بار‌ها این مطلب را در جلسات رسمی اعلام و به آن اعتقاد و باور قلبی دارد.
اما در خصوص اشتباهی سهوی که در چاپ این جزوه روی داده و شکی نیست که هیچگونه تعمدی در آن نبوده و نیست، اما به خاطر حساسیت افکار عمومی نسبت به مبانی دینی و اعتقادی با کمال تواضع از عموم مردم مسلمان و خداجو عذرخواهی کرده و امیدواریم با کمال رافت و بزرگواری پوزش خدمتگزاران خود را در دستگاه تعلیم و تربیت پذیرا باشند.
گرچه این اهمال و بی توجهی را هیچ عقل سلیمی تایید نمی‌کند، ولی هم وطنان باید باور داشته باشند که تهیه و چاپ جزوات متعدد در پایه‌های مختلف کاری بزرگ است که استان به آن اقدام کرده و یک اشتباه سهوی در یک جزوه نمی‌تواند زحمات و تلاش‌های آنان را زیر سوال ببرد. با این حال این اطمینان را به همکاران و هم وطنان می‌دهیم که موضوع را به دقت بررسی و با مسببان این قصور و بی توجهی بر خورد نماییم.
تاکید می‌شود اگر نگاهی به کارنامه آموزش و پرورش در حوزه مبانی دینی و تربیتی داشته باشید، متوجه خواهید شد که اعتقاد به مبانی ارزشی اصل مسلمی بوده که دستگاه تعلیم و تربیت همواره در آن راستا گام برداشته و نماد این اعتقاد به آرمان‌های مذهبی را می‌توان در برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز با شرکت بیش از ۱۷۰ هزار دانش آموز، برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و ده‌ها برنامه قرآنی دیگر مشاهده کرد.
در پایان از همگان انتظار می‌رود تا ضمن توجه به تبعات بهره برداری فردی و گروهی از این مسئله، کمک کنند تا متولیان تعلیم و تربیت بتوانند در تربیت نسل آینده ساز این مرزو بوم گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار