در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

احتمال برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور در بهمن‌

تهران (پانا) - معاون امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور از احتمال برگزاری آزمون معلمان برای اعزام به خارج از کشور در بهمن‌ امسال خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۵۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
علی حسینی در گفت‌وگو با پانا، در مورد برگزاری آزمون برای اعزام معلمان به خارج از کشور اظهار کرد: قرار بر این بود تا کارهای مقدماتی آزمون در پاییز انجام شود اما با توجه به تغییر و تحولات وزارت‌خانه این فرآیند به تاخیر افتاده است که تا یک‌ماه آینده و به روز کردن روند کار، شرایط اعزام مشخص می‌شود.
وی ادامه داد: اگر آزمون برگزار شود دو ساله خواهد بود و هر ساله حدود 200 الی 250 معلم نیاز داریم تا به مدارس خارج از کشور اعزام شوند.
معاون امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت: با توجه به شرایط کاری که داریم زمان برگزاری آزمون احتمالا بهمن‌ماه خواهد بود اما هنوز این مسئله قطعی نیست.
پیگیری برای بازگشایی مدرسه شار‌جه
حسینی در مورد بازگشایی مدرسه شار‌جه اما‌رات گفت: برای بازگشایی این مدرسه در حال پیگیری هستیم تا ارتباطی با امار‌ات برقرار شود.
وی عنوان کرد: علی‌رغم پیگیری آموزش‌وپرورش و وزارت خارجه طرف امار‌اتی اقدامی نکرده و فعلا مدرسه بسته شده است اما دانش‌آموزان ‌محصل در این مدرسه برای ادامه تحصیل به مدارس دیگر امارات منتقل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار