خنیفر عنوان کرد؛

ضرورت بهره گیری از امکانات مراکز فنی‌وحرفه‌ای برای افزایش بهره‌وری

تهران (پانا) - سرپرست دانشگاه فرهنگیان بهره‌گیری از امکانات مراکز فنی‌وحرفه ای در جهت تحقق اهداف را از جمله نکات برای افزایش بهره‌وری دانست.

کد مطلب: ۶۹۵۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در ادامه نشست‌های صمیمی کارکنان حوزه‌های مختلف سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر سرپرست دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر اهمیت معاونت دانشجویی به عنوان یکی از ارکان مهم آموزشی و تربیتی، گفت: داشتن توانایی و تمایل در کارها می تواند عامل موفقیت و دسترس پذیر بودن اهداف باشد.

وی همچنین به تاثیر حس خود نابسندگی در بروز خلاقیت و کسب پیشرفت ها و موفقیت ها در زندگی اشاره کرد.

خلق ایده و بهره گیری از تجارب بین المللی قابل اقتباس و بومی سازی ان برای اجرا، و کتاب درمانی و تعامل مناسب با شهرداری ها برای استفاده از امکانات آنها از مواردی بود که خنیفر در این نشست مورد توجه قرار داد.

وی همچنین بهره گیری از امکانات مراکز فنی حرفه ای در جهت تحقق اهداف، استفاده از خلاقیت دانشجویان، گردآوری آثار برتر و چاپ آنها، فاصله گرفتن از کارهای روزمره، ارائه بن کتاب تجهیز فیزیکی و برنامه ریزی فعالیت های تربیت بدنی و گرایش به سمت روش های کیف، ترغیب اساتید به انتقال تجارب زیسته خود به دانشجویان و حضور در سراهای دانشجویی را از جمله نکات برای افزایش بهره وری دانست.

در این نشست مدیران ادارات مختلف معاونت دانشجویی به ارائه گزارش اقدامات انجام شده و نکات و پیشنهادات خود در خصوص شیوه نامه کسر 45 درصد دانشجویان، ساماندهی پزشکان و مشاوران، نقاط قوت و ضعف معاینات پزشکی برای پذیرش دانشجویان، هزینه فایده بوده اقدامات پیشگیری پزشکی، بودجه، ایجاد اندیشکده روانشناسی و مشاوره و نیز روانشناسی اسلامی، پروژه خیره ساز، رتبه بندی مواد غذایی و پخت غذا، ارتباط با دانشجویان، توسعه ورزش همگانی، تشکیل انجمن های ورزشی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار