زرافشان عنوان کرد؛

تعهد ساخت 260 کلاس درس توسط بنیاد برکت در مناطق زلزله‌­زده

رباط‌کریم (پانا) – معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از ساخت 260 کلاس درس با کمک بنیاد برکت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۴۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد

علی زرافشان در مراسم افتتاح و بهره برداری هزارمین مدرسه برکت در شهرستان رباط کریم که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: امروز 72 مدرسه بنیاد برکت به‌طور همزمان در نقاط مختلف کشور افتتاح می‌شود و این تعداد مدرسه 600 کلاس درس خواهد داشت.

وی ادامه داد: افتتاح این مدارس نشان می‌دهد مقام معظم رهبری به‌عنوان خیر مدرسه ساز وارد شده اند و از درآمدهای موجود برای کار مدرسه سازی هزینه می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود سه سال پیش بود که مقام معظم رهبری در یکی از دیدارهای خود در ستاد اجرایی فرمان امام فرمودند باید آنقدر ساخت مدرسه به کمک بنیاد برکت انجام شود تا آموزش و پرورش دیگر نیازی به ساخت مدرسه نداشته باشد.

زرافشان تصریح کرد: امروز با افتتاح هزارمین مدرسه در رباط کریم ساخت دومین سری از ساخت هزار مدرسه هم آغاز می‌شود همچنین بنیاد برکت تعهد کرده تا در مناطق زلزله زده کرمانشاه به‌طور ویژه وارد عمل شده و برای ساخت 260 کلاس درس در این مناطق تعهد کرده است.

وی بیان کرد: اقدامات خیران مدرسه ساز کشور تجربه منحصر به فرد جمهوری اسلامی است و تا کنون بیش از 37 درصد مدارس کشور با تلاش های این گروه ساخته شده است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اقدامات خیران بسیار است و در این میان برخی فعالیت ها ارزش بیشتری دارند و مدرسه سازی نیز جز این گروه محسوب می‌شود. مدرسه‌ای که امروز افتتاح شد مادامی‌ که دانش آموزان در آن تحصیل می‌کنند برکاتش برای خیران آن و در رأس مقام معظم رهبری خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار