مدیرکل دفتر کاردانش به پانا خبر داد

ثبت‌نام 44 هزار نفری در شاخه کاردانش/افزایش رجوع به هنرستان

تهران (پانا) – مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش‌وپرورش از افزایش ثبت‌نام 44 هزار نفری در شاخه کاردانش و رایزنی برای ایجاد رشته‌های جدید در این شاخه خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۴۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

سید مصطفی آذرکیش در گفت‌وگو با پانا، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدی ما آموزش و مهارت‌آموزی مدیران و هنرآموزان است که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی برگزار می شود.

وی ادامه داد: دوره آموزشی بورس در سازمان بورس اوراق بهادار و همچنین برگزاری 25 دوره آموزشی در مرکز تربیت نیروی کرج که با مشارکت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور انجام شد، از برنامه‌های مهم این بخش بود.

آذرکیش عنوان کرد: برنامه‌های آموزشی را با مشارکت دستگاه‌های تولیدی و خدماتی انجام می دهیم و همچنین با استفاده از ظرفیت آی تی در زمینه دانش‌افزایی در قالب دوره‌های الکترونیکی فعالیت خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش‌وپرورش از افزایش ثبت‌نام 44 هزار نفری در شاخه کاردانش خبر داد و گفت: این موضوع نشان از گرایش بالای خانواده‌ها و هنرجویان به سمت هنرستان‌های کاردانش دارد.

وی همچنین از رایزنی برای ایجاد رشته‌های جدید در شاخه کاردانش خبر داد و افزود: برای به روزآوری و یا ایجاد رشته‌های جدید با دستگاه‌های مختلف اجرایی در حال فعالیت هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار