تمهیدات ویژه اورژانس در پی افزایش آلودگی هوای پایتخت

تهران (پانا) - به دنبال افزایش آلودگی هوای تهران، تمهیدات ویژه اورژانس برای ارائه خدمات به افرادی که دچار مشکلات تنفسی و بیماری قلبی هستند اعلام شد.

کد مطلب: ۶۹۴۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزرش روابط عمومی اورژانس تهران، رضا معتمدی، معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران گفت: با افزایش آلودگی هوای تهران، اورژانس نیز تدابیر ویژه ای برای ارائه خدمات به افرادی که دچار مشکلات تنفسی می شوند، در نظر گرفته است.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران افزود: علاوه بر 192 نقطه از شهر تهران که موتورلانس های اورژانس تهران در آن مستقر هستند، به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم در زمان بروز مشکلات تنفسی، 8 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در میادین اصلی شهر تهران مستقر شده اند.

وی تصریح کرد: 8 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس اورژانس تهران در میادین آزادی، انقلاب اسلامی، امام حسین(ع)، ولیعصر(عج)، امام خمینی(ره)، شهرری، فردوسی و تجریش مستقر شده اند و تمام بیمارستانهای تهران نیز برای پذیرش بیماران تنفسی، آمادگی کامل دارند.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران به مردم توصیه کرد که ضمن کاهش تردد بی مورد در سطح شهر و عدم مواجهه بیماران پرخطر و افراد مسن با آلودگی هوا، حتما از مایعاتی مانند شیر استفاده کنند.

معتمدی یادآور شد: استفاده از ماسک های استاندارد مانند ماسک نمونه N95 نیز می تواند در کاهش مشکلات تنفسی مردم و شهروندان کمک زیادی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار