معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

فعالیت دانش آموزان در انجمن های ادبی ،علمی ،هنری و فرهنگی ،سرمایه گذاری همیشگی است

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ، رئیس اداره فرهنگی و هنری و جمعی از مسئولین، دانش آموزان واولیای آنان ، انجمن تخصصی نخبگان دانش آموزی ادب و هنر اصفهان افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۹۴۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، محمد جواد احمدی ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در مراسم افتتاحیه انجمن تخصصی نخبگان دانش آموزی ادب و هنر اصفهان با تبریک به دانش آموزان بابت داشتن استعداد و ذوق ادبی و هنری و تبریک به خانواده آنان بابت داشتن چنین فرزندانی گفت: عضویت و فعالیت دانش اموزان در انجمن های ادبی ، علمی ، هنری و فرهنگی یک سرمایه گذاری همیشگی و دائمی است.

وی با یادآوری این حدیث که یادگیری در کودکی همانند نقش در سنگ می باشد اظهار داشت: دانش آموزان با شرکت در فعایتهای فرهنگی و ادبی به راهی قدم گذاشته اند تا با استفاده از هنر، آن نقش را در دل پاک خود ماندگار و ابدی کنند و اثر هنر را در وجود خود ریشه دار نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به آرزوی خود که روزی فرا رسد که همه دانش آموزان در تمام مدارس عضو یک تشکل و یا گروه علمی، هنری، اجتماعی ، ادبی و ... بشوند ، افزود: امیدوارم ما هم بتوانیم این مسیر را تقویت و ریشه دار کرده و به سهم خود بر غنای ادبیات این سرزمین بیافزایم.

گفتنی است انجمن تخصصی نخبگان دانش آموزی ادب و هنر اصفهان در حال حاضر با چهار رشته شعر، داستان، نقالی و پرده خوانی و فیلم کوتاه در گرایش کارگردانی و فیلمنامه نویسی کار خود را روزهای پنج شنبه صبح و عصر به تفکیک جنسیت در محل کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) آغاز نموده است و تا پایان اسفندماه به کار خود ادامه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار